REKLAMA NA TECHNO.CZ

 

Reklama a inzerce: reklamní kompaně na techno.cz

Pokud máte zájem o reklamu na stránkách Techno.cz, kontaktujte nás, prosím, e-mailem: reklama@techno.cz nebo osobně telefonicky Terezu Kozlovou +420 603 353 226, +420 702 946 773 nebo Dana Kafku +420 775 177 013

Pozor: Od 1.2.2010 musí být všechny objednané reklamní kampaně hrazeny předem.

Reklama - uveřejňování informací o akcích na techno.cz a PR:

Při použití loga Techno.cz (ke stažení ve více formátech jako logo.zip) na reklamních letácích a plakátech a vizuální prezentaci Techna.cz v místě konání party poskytujeme zdarma:

  • zanesení náhledu letáku a základních informací o vaší akci do partylistu Techno.cz
  • jednu soutěž ke každé akci (viz pravidla pro soutěže)
  • jednu malou tiskovou zprávu k akci

Jak musí být logo velké?

Logo Techno.cz musí být min. ve trojnásobné velikosti než loga ostatních mediálních partnerů.

Jak má vypadat text určený k publikaci na Techno.cz

Každá tisková zpráva by měla obsahovat hlavičku se všemi základními daty, tedy kdy a kde se akce koná a kdo na ní vystoupí, případně adresu webové stránky a kontakt.

Po hlavičce by měl následovat samotný text. Upozorňujeme, že pouhé shrnutí holých faktů z hlavičky ve třech řádcích nepovažujeme za tiskovou zprávu a nemůže být jako taková zveřejněna. Od tiskovky očekáváme věcné a důležité informace k akci s pokud možno minimem emocí. Texty prosíme s diakritikou bez pravopisných chyb a formálně srozumitelné a správné. (viz ideální tiskovka)

Tipy Techna.cz aneb v čem se často chybuje:

  • držte se faktů a podle jejich důležitosti je řaďte v textu shora dolů
  • vyvarujte se zdrobnělin a přehnané samochvály
  • k zvýrazňování v textu používejte "bold", nikdy velká písmena (kapitálky)
  • tiskovka není zdvořilostní dopis, proto nepište velké "V" ve slově "Vám"
  • před interpunkčními znaménky se nedělá mezera, po nich naopak ano

Programy klubů prosíme posílejte v textových souborech v co nejpřehlednější formě bez zbytečných informací navíc (podívejte se na nevyhovující a ideální program k publikaci). Partylist je určen jen pro základní informace jako jsou datum, místo konání, jména vystupujících, cena vstupného a kontakty. Pro detailnější info je tu prostor v tiskových zprávách.

Kam a v jaké formě zasílat informace ke zveřejnění?

Základní data do partylistu i tiskové zprávy prosíme posílejte na party@techno.cz, Budou-li poslány na soukromou adresu, nemusí být vyřízeny. Pozor: je možné, že nám vaše zpráva není doručena z důvodu označení jako SPAM, takže pokud vám nedojde potvrzení o doručení zprávy, kontaktujte nás znovu na info@techno.cz.

Veškeré materiály zasílejte pokud možno v příloze a ve formátech DOC nebo TXT. Obrázky prosíme nikdy nedodávejte jako součást textu, ale vždy v příloze ve formátech JPG nebo GIF. Grafické soubory nikdy neposílejte v tiskové velikosti! Pro naši potřebu bohatě stačí soubory velké maximálně do 200 kB.

Vyhrazujeme si právo jakékoliv příspěvky graficky a stylisticky upravit nebo dokonce nezveřejnit a to i bez udání důvodu.

Pravidla pro soutěže na techno.cz

Hudební server Techno.cz poskytuje promotérům zdarma možnost soutěží. Pro bezchybný průběh však potřebujeme dodržet všechna kritéria, která náš systém vyždaduje:

  1. Při zadávání soutěže na Techno.cz je nutné uvést:
    • soutěžní otázku
    • tři možnosti + označit tu správnou
    • přesný seznam cen pro výherce + fotky
    • počet výherců
    • termín ukončení soutěže
    • kontaktní email
    • krátky PR text o akci, ke které se soutěž koná
  2. Po vypršení termínu ukončení náš systém automaticky losuje výherce a posílá jejich jména a kontakty
  3. Zadavatel je povinen sám kontaktovat výherce a zajistit dodání cen.

Reklamní kampaně na techno.cz

Nejlepší výsledky pro vaší party nebo nabízený produkt přináší ucelená, kombinovaná kampaň šitá na míru. Optimální kampaň zahrnuje všechny komunikační možnosti serveru - PR zprávy, sponzoring sekcí, bannerové a buttonové kampaně, soutěže a direct mailingy. Svým zadavatelům přinášejí jasné a prokazatelné výsledky.

Pokud připravujete vlastní párty, rozjíždíte klub, vydáváte novou desku nebo děláte cokoli, co je spojeno přímo s taneční scénou, máme pro vás připraveny opravdu zajímavé slevy. Napište nám na reklama@techno.cz, co připravujete a my vám připravíme balíček šitý na míru za velmi příjemnou cenu.

Pozor: Od 1.2.2010 musí být všechny objednané reklamní kampaně hrazeny předem.
Pro mediální agentury:

Nabízíme možnou spoluprací při prodeji reklamního prostoru na stránkách techno.cz i dalších serverů na taneční scéně. Startovací agenturní provize 20%, při delší spolupráci a objemech samozřejmě výrazně lepší podmínky.

 
 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016