PARTYINFO
APOKALYPSA 10 - DESIRABLE
Datum konání: |
28.06.2002 - pátek |
Místo konání: |
Brno - Boby Centrum |
DJs: |
Inigo Kennedy (Asimetrik, Missile, UK), Roberto Q. Ingram (Ultraschall, USA), Steven (Bulgary), Kaisersoze (Lunar), Jerry (Lunar) vs. Orbith (Bassline), Lucca (Mersey), Pietro (Caramel.cz) second floor: Hooby (RTS), Re-set (Cyber Promo), Rusty Fox (JZD Promotion), Hal9000 (Urban Development) Perpetuum floor: Sunrise (Sunhouse) |
Popis: |
dekorace Depo9, lasershow, new sound by Boby, testy XTC, kyslíkový stan Neuron, go-go dancers, fire show devil stick + překvapení k desátému výročí vstup 280/330 CZK, start 20:00 after party (Perpetuum): Kaisersoze, Funk Halen, Radan Mach, Hal900, CIM, Robert Kepert předprodej vstupenek: Ticketstream |
Závěrečné informace k Apokalypse 10
Roberto Quantez Ingram aka DJ Mixmaster Bee
Vstup
Vchody budou vyřešeny dvěma způsoby:
- hlavní vchod Boby bude pro placení na místě a pro lístky z předprodeje
- druhý vchod (z boku u Roller skatingu) bude pro VIP, support a výherce soutěží
Line-up:
20:00 - 21:30 Pietro (caramel.cz)
21:30 - 23:00 Steven (bulgary)
23:00 - 00:00 Jerry (lunar)
00:00 - 01:30 Ingram (ultraschal)
01:30 - 03:00 Kennedy (asymmetric)
03:00 - 04:00 Orbith (bassline)
04:00 - 05:00 Kaisersoze (lunar)
05:00 - 06:00 Lucca (mersey)
06:00 - ??:?? Jerry vs Orbith
Perpetuum floor
22:00 - 23:30 Re-set (cyber promo)
23:30 - 01:00 Hooby (rts)
01:00 - 03:00 Hal9000 (urban development)
03:00 - 04:30 Sunrise (sunhouse)
04:30 - 06:00 Enter the K (sunhouse)
06:00 - ??:?? Hell Bar Audio (Hal9000 vs CIM)
Afterparty - klub Perpetuum
06:00 - 07:00 Mao (sensorama.cz)
07:00 - 08:30 CIM (urban development)
08:30 - 10:00 Kepert (urban development)
10:00 - 11:30 Hal9000 (urban development)
11:30 - 13:00 Radan Mach (lunar)
13:00 - ??:?? Kaisersoze (lunar)
Bonus jménem Rave.cz
Jako bonus před vstupem na Apokalypsu obdrží prvních 500 lidí oblíbený časopis tanečního serveru Rave.cz, který bude možno zakoupit i na stánku.
Posters
Na každém baru v Laser show hall (main floor) budou plakáty Apokalypsa, které si můžete odnést jako suvenýr s první prázdninové noci.
Vchody budou vyřešeny dvěma způsoby:
- hlavní vchod Boby bude pro placení na místě a pro lístky z předprodeje
- druhý vchod (z boku u Roller skatingu) bude pro VIP, support a výherce soutěží
Line-up:
20:00 - 21:30 Pietro (caramel.cz)
21:30 - 23:00 Steven (bulgary)
23:00 - 00:00 Jerry (lunar)
00:00 - 01:30 Ingram (ultraschal)
01:30 - 03:00 Kennedy (asymmetric)
03:00 - 04:00 Orbith (bassline)
04:00 - 05:00 Kaisersoze (lunar)
05:00 - 06:00 Lucca (mersey)
06:00 - ??:?? Jerry vs Orbith
Perpetuum floor
22:00 - 23:30 Re-set (cyber promo)
23:30 - 01:00 Hooby (rts)
01:00 - 03:00 Hal9000 (urban development)
03:00 - 04:30 Sunrise (sunhouse)
04:30 - 06:00 Enter the K (sunhouse)
06:00 - ??:?? Hell Bar Audio (Hal9000 vs CIM)
Afterparty - klub Perpetuum
06:00 - 07:00 Mao (sensorama.cz)
07:00 - 08:30 CIM (urban development)
08:30 - 10:00 Kepert (urban development)
10:00 - 11:30 Hal9000 (urban development)
11:30 - 13:00 Radan Mach (lunar)
13:00 - ??:?? Kaisersoze (lunar)
Bonus jménem Rave.cz
Jako bonus před vstupem na Apokalypsu obdrží prvních 500 lidí oblíbený časopis tanečního serveru Rave.cz, který bude možno zakoupit i na stánku.
Posters
Na každém baru v Laser show hall (main floor) budou plakáty Apokalypsa, které si můžete odnést jako suvenýr s první prázdninové noci.
Roberto Quantez Ingram aka DJ Mixmaster Bee
Profil - Inigo Kennedy
Na výroční desáté Apokalypse, která se uskuteční 28.6.2002 v Brněnském Boby, se představí Roberto Q. Ingram, dlouholetý přítel "rodiny" Black Nation Records. Je známý především jako všestranný DJ, který vyniká v hraní techna i house music. Narodil se v Cincinnati ve státě Ohio, vyrostl v Los Angeles, v současné době žije v Mnichově v Německu. Začátkem osmdesátých let objevil breakdance, vypracoval se až na profesionálního tanečníka a choreografa. V roce 1987 navštívil party, kde vystupoval Herbie Hancock spolu s DJ DST, učarovalo mu kouzlo DJingu a brzy začal hrát v klubech v celém L.A. a okolí. Na počátku devadesátých let změnil Roberto styl, z původního hip hopu se přeorientoval na house a techno. Je residentem několika německých klubů, produkuje pro Black Nation, Parasound a Low Spirit. Roberto cestuje za hraním po celé Evropě. Nedávno namixoval jeden z dílů populární edice Gazometer pro rakouský label XXX Records. Vystoupením Roberta Ingrama je premiérou v České republice, a jeho styl by se dal přirovnat k novodobému pojetí techna, stejně jako u Iniga Kennedy.
Během svého přesvědčivého vystoupení na televizní obrazovce, byl Roberto uveden jako vedoucí tanečník, choreograf a model pro značkovou firmu ASICSTIGER , předvádějící nové kolekce atletické módy v hlavních sportovních odvětvích v Americe a Japonsku. Náhodným, (nebo spíše osudovým?) bylo pro mladého a ambiciózního tanečníka a hudebního fanatika v jedné osobě shlédnutí živé produkce Herbieho Hancocka, předvádějícího svůj elektrofunkový hit "rocket", doprovázený diskžokejským scratchingem. Roberto byl fascinován jeho neuvěřitelným prstokladem a protože sám také zatoužil hlouběji proniknout do této magie vynylových kouzel, začal tak sbírat a věnovat se gramofonovým deskám. No a tak se zrodil. Roberto Q Ingram alias DJ MIXMASTER BEE.
V podstatě to bylo pro Roberta velice jednoduché vykročení a bylo jen otázkou času, kdy se pro něj stane los angelská scéna příliš malým prostředím. A tak začal hledat nová místa a objevovat nové lidi a nové směry a styly. V roce 1989 se vydal na turné po místech jako je Havaj, Tokio, San Diego, Las Vegas, Chicago. Oficiálně byl zaměstnán u společnosti VESTAX, testující diskžokejské mixážní pulty a jeho tvorba prošla řadou změn. Sám dodává "byl jsem už otráven hlavními proudy a tak mě hlavně zajímalo experimentování s různým druhem hudebních stylů, spojováním je dohromady a vytvářením tak zcela nové styly". Dnešní Roberto zcela propadá stylům, jako jsou funky techno, house, breakbeats a jazzy groove - nikdy ale neopomene své původní kořeny! Momentálně tvrdě pracuje na svých prvních dvou produkcích se svým studiovým partnerem ALEXEM FLATNEREM, které vydá PARASOUND a BLACK NATION.
Projekt Ingram/Flatner - America meets Europe
Tento Flatnerův a Ingramův projekt je mladá techno spolupráce, která se datuje od roku 1999 mezi Robertem (USA) a Alexem Flatnerem (Německo/Jugoslávie). Toto protipólné duo překvapuje svou mixáží, svou různorodostí stylů a vlivů. Roberto Q. Ingram se pohybuje na hudební scéně od roku 1985, coby DJ v USA,Asii a Evropě, spoluproducent a tvůrce vokálů na různých techno značkách (Audio, Toneman, Compressed).
Alex Flatner začal s remixy a produkcí v roce 1995, na dráhu diskžokeje přešel v roce 1996. Jeho prvotiny vycházely na jeho vlastní značce (atomic circle), dále pak u Virgin a Subversive. Projekt Flatner/Ingram zachycuje jejich práci za období roku 1999 na "Wet & Hard" RMX (MFS Records Berlin) a "So whatcha sayin" (Parasound Munich). The Flatner/Ingram přináší dohromady to, co k sobě patří- starý school techno funk a nový world tribal groove.
Roberto Quantez Ingram aka DJ Mixmaster Bee vystoupí na Apokalypse v hlavním čase 00:00 - 01:30.
Během svého přesvědčivého vystoupení na televizní obrazovce, byl Roberto uveden jako vedoucí tanečník, choreograf a model pro značkovou firmu ASICSTIGER , předvádějící nové kolekce atletické módy v hlavních sportovních odvětvích v Americe a Japonsku. Náhodným, (nebo spíše osudovým?) bylo pro mladého a ambiciózního tanečníka a hudebního fanatika v jedné osobě shlédnutí živé produkce Herbieho Hancocka, předvádějícího svůj elektrofunkový hit "rocket", doprovázený diskžokejským scratchingem. Roberto byl fascinován jeho neuvěřitelným prstokladem a protože sám také zatoužil hlouběji proniknout do této magie vynylových kouzel, začal tak sbírat a věnovat se gramofonovým deskám. No a tak se zrodil. Roberto Q Ingram alias DJ MIXMASTER BEE.
V podstatě to bylo pro Roberta velice jednoduché vykročení a bylo jen otázkou času, kdy se pro něj stane los angelská scéna příliš malým prostředím. A tak začal hledat nová místa a objevovat nové lidi a nové směry a styly. V roce 1989 se vydal na turné po místech jako je Havaj, Tokio, San Diego, Las Vegas, Chicago. Oficiálně byl zaměstnán u společnosti VESTAX, testující diskžokejské mixážní pulty a jeho tvorba prošla řadou změn. Sám dodává "byl jsem už otráven hlavními proudy a tak mě hlavně zajímalo experimentování s různým druhem hudebních stylů, spojováním je dohromady a vytvářením tak zcela nové styly". Dnešní Roberto zcela propadá stylům, jako jsou funky techno, house, breakbeats a jazzy groove - nikdy ale neopomene své původní kořeny! Momentálně tvrdě pracuje na svých prvních dvou produkcích se svým studiovým partnerem ALEXEM FLATNEREM, které vydá PARASOUND a BLACK NATION.
Projekt Ingram/Flatner - America meets Europe
Tento Flatnerův a Ingramův projekt je mladá techno spolupráce, která se datuje od roku 1999 mezi Robertem (USA) a Alexem Flatnerem (Německo/Jugoslávie). Toto protipólné duo překvapuje svou mixáží, svou různorodostí stylů a vlivů. Roberto Q. Ingram se pohybuje na hudební scéně od roku 1985, coby DJ v USA,Asii a Evropě, spoluproducent a tvůrce vokálů na různých techno značkách (Audio, Toneman, Compressed).
Alex Flatner začal s remixy a produkcí v roce 1995, na dráhu diskžokeje přešel v roce 1996. Jeho prvotiny vycházely na jeho vlastní značce (atomic circle), dále pak u Virgin a Subversive. Projekt Flatner/Ingram zachycuje jejich práci za období roku 1999 na "Wet & Hard" RMX (MFS Records Berlin) a "So whatcha sayin" (Parasound Munich). The Flatner/Ingram přináší dohromady to, co k sobě patří- starý school techno funk a nový world tribal groove.
Roberto Quantez Ingram aka DJ Mixmaster Bee vystoupí na Apokalypse v hlavním čase 00:00 - 01:30.
Profil - Inigo Kennedy
Narodil jsem se v severním Londýně v roce 1972. Od svých dvou let jsem si hrál s Fischerovou cenou a většinu svého času jsem trávil rozebíráním různých elektronických přístrojů nebo počítačů. Proměňoval jsem prostředí kolem sebe v laboratoř.
V době raného dospívání ve mně sílila vášeň pro elektronickou hudbu - poslouchal jsem různé věci od Jean Michela Jarreho a Depeche Mode až k Howardu Jonesovi. Vždycky mě více než skladby samotné zajímaly přístroje a nástroje použité při nahrávání. Usiloval jsem o to, abych si jednou mohl pořídit Yamahu DX7.
Koncem osmdesátých let jsem se zajímal o první vlnu hip hop, když se rozvíjela do více experimentálního a elektronického formátu. Mantronix 'Bassline' zůstává mým trvalým favoritem. Byl jsem inspirován '19' Paula Hardcastla, kterou jsem poprvé slyšel v hip hop show na Radio One. Tím začalo období experimentů s 'tape-dubbing' a levnými kytarovými efekty.
Poté následovala energie z "acid house" a "break-beat hardcore", což bylo přirozeným následkem a zasadilo tak pevné kořeny toho, co se později stalo velkou vášní pro techno.
Během této doby jsem byl fanatický do všech druhů obskurních alternativ, industriální a elektronické hudby a zároveň jsem trávil mnoho času prohledáváním nahrávek a hledáním neobvyklých materiálů. Poslech show Johna Peela na Radio One se pro mě stalo pravidelným zdrojem inspirace a od nedávné doby John Peel pravidelně uvádí mé nahrávky ve svých show.
V Manchesteru jsem strávil následující čtyři roky. Léta 1992 až 1996 jsem prožil na UMIST studiem elektronického inženýrství. Specializoval jsem se na zpracování digitálního signálu a rozvíjel jsem své zájmy o teorii čísel. Pořízení digitálního vybavení bylo hlavním cílem pro studio, které jsem budoval.
Akvizice Roland D-50 and Casio FZ-1 v roce 1994 a sestavení mixu a filtrovací jednotky v domácích podmínkách vedlo ke skutečnému začátku produkce techno. Toto období vrcholilo získáním Fosters Ice Breaker za techno v roce 1996 během Techno show Johny Berryho na Kiss 102 v Manchesteru. Získání ceny uspíšilo mé první vydání 'The Bond EP' v červnu 1996.
S vědomím tohoto úspěchu a s otevřenými dveřmi před sebou jsem začal svými materiály zásobovat Karla O'Connora (Regis) v Downwards a patrně toto vyústilo v mé první skutečné vystoupení, když se ZET (nyní sesterská značka Downwards) stalo domovem mému druhému vydání 'Automation Makers Art'. Vydání, které se stalo jakousi kultovní nahrávkou takového rozměru, že je ve Slovinsku známa jako 'pračka'. Další EP a dvojbalení bylo vydáno ZET před spuštěním dalších projektů. ZET skončilo v roce 1998.
Přibližně ve stejné době se rozvinulo mé přátelství s Umekem ze Slovinska. Pracovali jsme spolu v ZET a s jeho vlivem a několika vydáními pod jeho značkou Expire jsem začal budovat velmi silný vztah k Východní Evropě a pokračuji v něm dodnes.
Podpora a spolupráce s Karlem (O'Connorem), Petem (Suttonem) a nyní i s Tonym (Soaresem-Vierrou) a s Integrale Muzique pokračovala a rozvíjela se spolu s mnoha mými vydanými tituly.
Počátkem roku 1997 se objevilo několik pseudonymů, aby podpořily řadu různých projektů - od průmyslových zvuků Tomito Satoriho na výstavě a Helki Torsnuma na Sheer k mým experimentálním produktům jako Reducer on Instillation. Těchto několik zástupných identit získalo řadu úspěchů a nadále se rozvíjejí.
Během doby došlo k důležitému setkání s Marco Lenzim v prodejně Eukatech Record v Londýně a to vedlo k sérii vydání pod značkou Molecular Recordings včetně několika EP, ke spolupráci a vzájemné výměně textů.
Série PA dobře přijímaných v klubech po celé Británii během let 1996 a 1997 jako např. The Orbit in Leeds vedla ke kontaktům s dalšími lidmi včetně Mika Humphriese a Johny Nuccla (Cold Dust atd.). To vše vyústilo ve vydání EP 'The VZ Era' pod značkou Red Seal.
Před návratem do Londýna jsem dokončil svá studia v Manchesteru. Získal jsem podporu od Colina Favera, který měl několik vystoupení na Londnské stanici Kiss 100, a od Brendy Russelové, která mě okamžitě seznámila s Timem Taylorem a s Missile Records.
Missile Records nadále hrají většinu skladeb mé produkce a já úzce spolupracuji s Timem na řadě projektů pro Missile and Fear Of Music - obě vydání plus pohled do zákulisí výroby a střihu. Dnes jsou moje vydaní "Špagetyfikace" a "dvojitá 10" považována za jedny z nejpodivnějších nahrávek vydaných pod z míněnou značkou.
Během následujících let se produkce zvyšovala v souvislosi s mnoha projekty pod různými značkami - např.: Missile, Molecular, Red Seal, Potential, Exhibit, Instillation, Sheer, Expire, Urban Substance, Morpheus and Electracom včetně remixů pro Space DJz a Roberta Armaniho.
V současnosti jsem plně oddán své vlastní značce Asymmetric. Jde o značku speciálně vytvořenou v roce 1999 pro mé produkty. Je to domov mé nejosobnější hudby a vydání přijatých současně s kritickými i tanečními poznámkami.
Společně s výše uvedeným rychle narůstá světový program DJ - zahrnuje Brazílii, Detroit, Německo, Španělsko, Itálii, Británii, Francii, Belgii, Chorvatsko, Nizozemí, Švédsko, Island, Irsko, Severní Irsko, Portugalsko, Rakousko, Slovinsko, Slovensko, Česká republika, Bulharsko, Jižní Afrika, Singapur, Austrálie, Izrael, atd...
Na cestě ke stému vydání a s řadou velkých projektů před sebou v nedaleké budoucnosti vypadají věci naprosto skvěle…
DALŠÍ INFORMACE JSOU K DISPOZICI NA www.inigokennedy.com
DJ Steven - miniprofil a rozhovor
V pátek hraje v Brně na Apokalypse Inigo Kennedy, přinášíme vám jeho profil. Informace od pořadatelů hovoří o tom, že afterparty bude v klubu Perpetuum a prvních 500 lidí obdrží u vchodu jako bonus časopis Rave.
V době raného dospívání ve mně sílila vášeň pro elektronickou hudbu - poslouchal jsem různé věci od Jean Michela Jarreho a Depeche Mode až k Howardu Jonesovi. Vždycky mě více než skladby samotné zajímaly přístroje a nástroje použité při nahrávání. Usiloval jsem o to, abych si jednou mohl pořídit Yamahu DX7.
Koncem osmdesátých let jsem se zajímal o první vlnu hip hop, když se rozvíjela do více experimentálního a elektronického formátu. Mantronix 'Bassline' zůstává mým trvalým favoritem. Byl jsem inspirován '19' Paula Hardcastla, kterou jsem poprvé slyšel v hip hop show na Radio One. Tím začalo období experimentů s 'tape-dubbing' a levnými kytarovými efekty.
Poté následovala energie z "acid house" a "break-beat hardcore", což bylo přirozeným následkem a zasadilo tak pevné kořeny toho, co se později stalo velkou vášní pro techno.
Během této doby jsem byl fanatický do všech druhů obskurních alternativ, industriální a elektronické hudby a zároveň jsem trávil mnoho času prohledáváním nahrávek a hledáním neobvyklých materiálů. Poslech show Johna Peela na Radio One se pro mě stalo pravidelným zdrojem inspirace a od nedávné doby John Peel pravidelně uvádí mé nahrávky ve svých show.
V Manchesteru jsem strávil následující čtyři roky. Léta 1992 až 1996 jsem prožil na UMIST studiem elektronického inženýrství. Specializoval jsem se na zpracování digitálního signálu a rozvíjel jsem své zájmy o teorii čísel. Pořízení digitálního vybavení bylo hlavním cílem pro studio, které jsem budoval.
Akvizice Roland D-50 and Casio FZ-1 v roce 1994 a sestavení mixu a filtrovací jednotky v domácích podmínkách vedlo ke skutečnému začátku produkce techno. Toto období vrcholilo získáním Fosters Ice Breaker za techno v roce 1996 během Techno show Johny Berryho na Kiss 102 v Manchesteru. Získání ceny uspíšilo mé první vydání 'The Bond EP' v červnu 1996.
S vědomím tohoto úspěchu a s otevřenými dveřmi před sebou jsem začal svými materiály zásobovat Karla O'Connora (Regis) v Downwards a patrně toto vyústilo v mé první skutečné vystoupení, když se ZET (nyní sesterská značka Downwards) stalo domovem mému druhému vydání 'Automation Makers Art'. Vydání, které se stalo jakousi kultovní nahrávkou takového rozměru, že je ve Slovinsku známa jako 'pračka'. Další EP a dvojbalení bylo vydáno ZET před spuštěním dalších projektů. ZET skončilo v roce 1998.
Přibližně ve stejné době se rozvinulo mé přátelství s Umekem ze Slovinska. Pracovali jsme spolu v ZET a s jeho vlivem a několika vydáními pod jeho značkou Expire jsem začal budovat velmi silný vztah k Východní Evropě a pokračuji v něm dodnes.
Podpora a spolupráce s Karlem (O'Connorem), Petem (Suttonem) a nyní i s Tonym (Soaresem-Vierrou) a s Integrale Muzique pokračovala a rozvíjela se spolu s mnoha mými vydanými tituly.
Počátkem roku 1997 se objevilo několik pseudonymů, aby podpořily řadu různých projektů - od průmyslových zvuků Tomito Satoriho na výstavě a Helki Torsnuma na Sheer k mým experimentálním produktům jako Reducer on Instillation. Těchto několik zástupných identit získalo řadu úspěchů a nadále se rozvíjejí.
Během doby došlo k důležitému setkání s Marco Lenzim v prodejně Eukatech Record v Londýně a to vedlo k sérii vydání pod značkou Molecular Recordings včetně několika EP, ke spolupráci a vzájemné výměně textů.
Série PA dobře přijímaných v klubech po celé Británii během let 1996 a 1997 jako např. The Orbit in Leeds vedla ke kontaktům s dalšími lidmi včetně Mika Humphriese a Johny Nuccla (Cold Dust atd.). To vše vyústilo ve vydání EP 'The VZ Era' pod značkou Red Seal.
Před návratem do Londýna jsem dokončil svá studia v Manchesteru. Získal jsem podporu od Colina Favera, který měl několik vystoupení na Londnské stanici Kiss 100, a od Brendy Russelové, která mě okamžitě seznámila s Timem Taylorem a s Missile Records.
Missile Records nadále hrají většinu skladeb mé produkce a já úzce spolupracuji s Timem na řadě projektů pro Missile and Fear Of Music - obě vydání plus pohled do zákulisí výroby a střihu. Dnes jsou moje vydaní "Špagetyfikace" a "dvojitá 10" považována za jedny z nejpodivnějších nahrávek vydaných pod z míněnou značkou.
Během následujících let se produkce zvyšovala v souvislosi s mnoha projekty pod různými značkami - např.: Missile, Molecular, Red Seal, Potential, Exhibit, Instillation, Sheer, Expire, Urban Substance, Morpheus and Electracom včetně remixů pro Space DJz a Roberta Armaniho.
V současnosti jsem plně oddán své vlastní značce Asymmetric. Jde o značku speciálně vytvořenou v roce 1999 pro mé produkty. Je to domov mé nejosobnější hudby a vydání přijatých současně s kritickými i tanečními poznámkami.
Společně s výše uvedeným rychle narůstá světový program DJ - zahrnuje Brazílii, Detroit, Německo, Španělsko, Itálii, Británii, Francii, Belgii, Chorvatsko, Nizozemí, Švédsko, Island, Irsko, Severní Irsko, Portugalsko, Rakousko, Slovinsko, Slovensko, Česká republika, Bulharsko, Jižní Afrika, Singapur, Austrálie, Izrael, atd...
Na cestě ke stému vydání a s řadou velkých projektů před sebou v nedaleké budoucnosti vypadají věci naprosto skvěle…
DALŠÍ INFORMACE JSOU K DISPOZICI NA www.inigokennedy.com
DJ Steven - miniprofil a rozhovor
Bulharská jednička DJ Steven hraje od roku 1988, tzn. 14 let. Zúčastnil se národního mistrovství v mixování i mezinárodního DMC. Dostal se do finále World Mixing v Ministry of Sound. V roce 1994 byl zvolen nejlepším bulharským DJejem. Byl rezidentem klubu Orbilux v Sofii. Hrál na většině z největších a nejlepších parties v Bulharsku včetně pravidelné účasti na megaakci Metropolis. Spolupracuje na tanečním rozhlasovém pořadu "180 Minutes". 28.6.2002 vystoupií na akci Apokalypsa - Desirable.
Biodata:
1988 - DJ start
1991 - objevování vinylu
1992 - narodní DJ championship
1993 - DMC mezinárodní mistrovství - mix a scratch championschip s Tall, Fat & Small team
1994 - 11. místo na World Mixing Finals - Ministry of Sound
1994 - zvolen jako nejlepší DJ Bulharska
1991-1995 - rezident klubu Orbilux, Sofia - hrával každý den, od každého trochu :)
1995 - pouze house a techno
1997 - hraní na megaakci Metropolis
1998 - společné hraní s Marushou, Frank Mullerem, Misjah, La-di-dou, Svene Väthem a s dalšími na akcích okolo Bulharska
1998 - společný start s Niky (3 hodinový radio club) v rozhlasovem pořadu "180 minutes"
1999 - zaneprázdněn hraním v cizích zemích se slavnými a zvučnými jmény typu Sven Väth, Josh Wink, Jeff Mills, Space DJ'z, akce s Darrenem Pricem a CJ Bollandem
2002 - Apokalypsa 10 -Desirable :)
Na web stránkách DJ Stevena (www.djsteven.com) je mimo jiné i velmi povedené interview, které zřejmě majitel stránek sestavil z otázek, které se vracejí každému DJ i několikrát. Ve zkrácené formě je zde, abyste si udělali obrázek o tom, co vše může zajímat člověka, který se na scéně pohybuje již více než deset let, najdete zde jeho názory na zajímavá témata i běžné věci.
Jak jsi starý?
Dost na to, abych mohl říct, že už jsem toho viděl hodně.
Bez čeho se neobejdeš?
Bez mentolové žvýkačky.
Bereš drogy?
Žádné drogy. Jsem závislý na cocacole.
Věříš v existenci mimozemského života?
Kdybych nevěřil, byl bych jen "vesmírným odpadem".
Co posloucháš?
Nejsem sice techno maniak, ale dávám si: ráno - techno, odpoledne - techno, večer - techno a stejně tak spoustu jiné muziky, dobrý hip hop a electro (Busta Rhythmes, Beastie Boys, Mantronix), Depeche Mode, Deep Forest, world music... nejvíce však nové desky, nejraději mám minimalisticky komponované desky.
Jak ses dostal k hraní?
Vždy jsem si silně ulítával na muzice. Sedm let jsem hrál na klavír a pravidelně DJoval na studentských parties a večírcích kamarádů. Jakmile jsem ukončil studium na vysoké škole, začal se koníček pomalu měnit v profesi. Teď se tedy živím tím, co mám dělám nejraději.
Nejlepší set?
Vždy ten poslední.
Nejhorší set?
Zatím se neuskutečnil.
Deska, která nikdy neopouští tvůj record case?
"Hashim" od Al Naafish, "Lumpy Oatmeal" od Winx a "Harlequin - The Beauty And The Beast" od Sven Vätha.
Které labely máš rád?
Primate, Stigmata, CLR, Ground, Potential, Advanced, Kombination Research, Absense, Axis, Drumcode, Planet Rhythm, Code Red, Conform, Question, Subvoice, Monoid, In-Tec, Planet Vision.
Jaké vybavení používáš?
Technics SL1200-10
VW New Beetle
sluchátka Sennheiser
Mac G4
Co čteš?
Jerome Sallinger - Devět povídek
Michail Bulgakov - Mistr a Markétka
Co nemáš rád?
Intoleranci ve všech podobách a nacisty.
Jaké umění se ti líbí?
Rene Magritte
Max Ernst
Nejoblíbenější jídlo?
Možná... steak v roqueforové omáčce.
Oblíbený film?
Vše od bratří Marxových
Král Rybář
Brazil
Kmotr
Monthy Pyton
Pulp Fiction
Star Wars
2001: Vesmírná Odyssea
Shining
Bodyguard (od Akiry Kurosawy)
Sedm
Trainspotting
Terminator
Matrix
Bondovky
Rozhovor - DJ Jerry
Bulharský DJ Steven hraje od roku 1988, má za sebou účast v mezinárodním mistrovství DMC v mixování, finále World Mixing v Ministry of Sound, účast na většině velkých parties v Bulharsku, spolupráci na tanečním rozhlasovém pořadu 180 Minutes... V pátek 28.6. vystoupí na akci Apokalypsa - Desirable.
Biodata:
1988 - DJ start
1991 - objevování vinylu
1992 - narodní DJ championship
1993 - DMC mezinárodní mistrovství - mix a scratch championschip s Tall, Fat & Small team
1994 - 11. místo na World Mixing Finals - Ministry of Sound
1994 - zvolen jako nejlepší DJ Bulharska
1991-1995 - rezident klubu Orbilux, Sofia - hrával každý den, od každého trochu :)
1995 - pouze house a techno
1997 - hraní na megaakci Metropolis
1998 - společné hraní s Marushou, Frank Mullerem, Misjah, La-di-dou, Svene Väthem a s dalšími na akcích okolo Bulharska
1998 - společný start s Niky (3 hodinový radio club) v rozhlasovem pořadu "180 minutes"
1999 - zaneprázdněn hraním v cizích zemích se slavnými a zvučnými jmény typu Sven Väth, Josh Wink, Jeff Mills, Space DJ'z, akce s Darrenem Pricem a CJ Bollandem
2002 - Apokalypsa 10 -Desirable :)
Na web stránkách DJ Stevena (www.djsteven.com) je mimo jiné i velmi povedené interview, které zřejmě majitel stránek sestavil z otázek, které se vracejí každému DJ i několikrát. Ve zkrácené formě je zde, abyste si udělali obrázek o tom, co vše může zajímat člověka, který se na scéně pohybuje již více než deset let, najdete zde jeho názory na zajímavá témata i běžné věci.
Jak jsi starý?
Dost na to, abych mohl říct, že už jsem toho viděl hodně.
Bez čeho se neobejdeš?
Bez mentolové žvýkačky.
Bereš drogy?
Žádné drogy. Jsem závislý na cocacole.
Věříš v existenci mimozemského života?
Kdybych nevěřil, byl bych jen "vesmírným odpadem".
Co posloucháš?
Nejsem sice techno maniak, ale dávám si: ráno - techno, odpoledne - techno, večer - techno a stejně tak spoustu jiné muziky, dobrý hip hop a electro (Busta Rhythmes, Beastie Boys, Mantronix), Depeche Mode, Deep Forest, world music... nejvíce však nové desky, nejraději mám minimalisticky komponované desky.
Jak ses dostal k hraní?
Vždy jsem si silně ulítával na muzice. Sedm let jsem hrál na klavír a pravidelně DJoval na studentských parties a večírcích kamarádů. Jakmile jsem ukončil studium na vysoké škole, začal se koníček pomalu měnit v profesi. Teď se tedy živím tím, co mám dělám nejraději.
Nejlepší set?
Vždy ten poslední.
Nejhorší set?
Zatím se neuskutečnil.
Deska, která nikdy neopouští tvůj record case?
"Hashim" od Al Naafish, "Lumpy Oatmeal" od Winx a "Harlequin - The Beauty And The Beast" od Sven Vätha.
Které labely máš rád?
Primate, Stigmata, CLR, Ground, Potential, Advanced, Kombination Research, Absense, Axis, Drumcode, Planet Rhythm, Code Red, Conform, Question, Subvoice, Monoid, In-Tec, Planet Vision.
Jaké vybavení používáš?
Technics SL1200-10
VW New Beetle
sluchátka Sennheiser
Mac G4
Co čteš?
Jerome Sallinger - Devět povídek
Michail Bulgakov - Mistr a Markétka
Co nemáš rád?
Intoleranci ve všech podobách a nacisty.
Jaké umění se ti líbí?
Rene Magritte
Max Ernst
Nejoblíbenější jídlo?
Možná... steak v roqueforové omáčce.
Oblíbený film?
Vše od bratří Marxových
Král Rybář
Brazil
Kmotr
Monthy Pyton
Pulp Fiction
Star Wars
2001: Vesmírná Odyssea
Shining
Bodyguard (od Akiry Kurosawy)
Sedm
Trainspotting
Terminator
Matrix
Bondovky
Rozhovor - DJ Jerry
Přesně na den vysvědčení a začátek letních prázdnin rozezvučí brněnské Boby technosmršt Apokalypsa s podnázvem Desirable, za kterou stojí Radek Geringer aka DJ Jerry, úspěšný promotér jedné z největších akcí, na které vystoupily namátkou hvězdy typu Marco Carola, Oscar Mulero, Ian Void a nezapomenutelný Johannes Heil. Jaké plány má s Apokalypsou, jakým směrem se bude party ubírat a jaké změny nás čekají, zodpoví DJ Jerry.
Na minulé Apokalypse 9 vystoupil Johannes Heil, který, dalo by se říct, zaskočil lidi svým elektrem. Dovedeš si představit, že by Apokalypsa byla typická jiným směrem než "tvrdé techno"? Myslíš, že by na to lidi byli připraveni?
Myslím, že na to tu lidi připraveni nejsou, ono se to začne třídit, tak jak je tomu v jiných zemí, ale momentálně určitě ne. Lidi chodí na Apokalypsu za bušícím bassem - zkrátka Apokalypsa. :) Ale těším se, až to lidé začnou více rozeznávat.
Zůstane Apokalypsa na vždy na Boby? Neplánuješ změnit místo?
Už dlouho o tom přemýšlíme, horší je to v Brně s místem, snad jen BVV. Ale určitě se přesunout chceme, Boby je dobrý, luxusní, ale chce to určitě změnu a Apokalypsu posunout zase o kousek dál. Uvidíme příští rok, určitě do prosince bude Apokalypsa na Boby.
Co by jsi řekl k těmto třem jmenům: Roberto Q. Ingram, Inigo Kennedy, Steven. Co tě ovlinilo ve výběru obsazení na Apokalypse?
Roberto Quantez Ingram - je to takový u nás neznámý Inigo Kennedy, moc se mi líbí jeho hraní, produkuje pro Parasound, což je můj oblíbenej label.
Steven - minulý měsíc jsem s ním hrál v Bulharsku - Sofie, Varna - je tam číslo jedna a myslím, že zaslouženě, moc se mi líbí jeho styl - takovej pumpin' techno.
A Inigo Kennedy? To snad nemusím ani komentovat... :)
Na letáčku jsem našel "překvapení k desátému výročí"... Nechceš nám to trošku nastínit?
Hehe, když řeknu, že to hodně přispěje k atmosféře party, tak to bude stačit. :)
Když se tak na to dívám: Apokalypsa, rezidentní noc Hi-fi každý čtvrek Perpetuum, do toho hraní na velkých akcí, v neposlední řadě Kissm8nie... zbývá ti ještě čas se někam chodit bavit? Pokud ano, kam?
Bavím se hodně, :) právě, že až abnormálně, kdo mě zná, tak ví. Nerozděluji práci a koníček, takže když někde hraju, tak tam i zakalím. Ale jen tak jsem nedávno byl třeba na koncertu JAR.
Co posloucháš, jaká hudba se ti osobně líbí?
Libí se mi všechno - clubová muzika, funky, prostě všechno a samozřejmě to, co hraju - techno, elektro, techhouse atd.
Hraješ od roku 1991. Jaký je rozdíl v začínajících DJs teď a před deseti roky?
Před deseti roky tu nebylo nic, technika, desky, od koho se učit, zkrátka nic. Teď je to podstatně jednodušší, vše je k dostání, desky, jaký chceš, prostě všechno, až na otázku peněz... Myslím, že mladí dnes nemají takovej cit k hudbě, jako dříve my. :)
Minulý víkend se konala oblíbená brněnská clubovka Reset s podnázvem Diskoteque, kde jsi hrál... Co si pod tím pojmem představuješ?
Hitovky, techno, trance - jak starý, tak nový - Devil Fish, Sven Vaeth, Johannes Heil, Marco Bailey, Paul van Dyk, prostě to, co lidi podvědomě znají a rozhýbá je to - zkrátka diskoška.
Vedle jakých českých / světových DJs se ti nejlíp hrálo a proč?
Ian Void - měli jsme ho na Apokalypse, říkám mu Mr. Zábávný.
Chris Liebing - Apokalypsa 2 - jeden z mých nejoblíbenějších.
Orbith - nejlíp si s ním asi za pultem rozumím.
Toky - Bajkonur party 2 - respekt.
Top 5 DJs
Chris Liebing, Marco Bailey, Adam Bayer, Johannes Heil, Sven Vaeth.
DJ Hal9000 - rozhovor
K brněnské Apokalypse máme dva nové rozhovory: s jedním z pořadatelů - s DJejem Jerrym a s acidtranceovým DJejem, který si říká Hal9000. Kromě nich zahrají v pátek 28.6. v Boby Centru například Inigo Kennedy, Roberto Q. Ingram z USA a DJ Steven z Bulharska.
Na minulé Apokalypse 9 vystoupil Johannes Heil, který, dalo by se říct, zaskočil lidi svým elektrem. Dovedeš si představit, že by Apokalypsa byla typická jiným směrem než "tvrdé techno"? Myslíš, že by na to lidi byli připraveni?
Myslím, že na to tu lidi připraveni nejsou, ono se to začne třídit, tak jak je tomu v jiných zemí, ale momentálně určitě ne. Lidi chodí na Apokalypsu za bušícím bassem - zkrátka Apokalypsa. :) Ale těším se, až to lidé začnou více rozeznávat.
Zůstane Apokalypsa na vždy na Boby? Neplánuješ změnit místo?
Už dlouho o tom přemýšlíme, horší je to v Brně s místem, snad jen BVV. Ale určitě se přesunout chceme, Boby je dobrý, luxusní, ale chce to určitě změnu a Apokalypsu posunout zase o kousek dál. Uvidíme příští rok, určitě do prosince bude Apokalypsa na Boby.
Co by jsi řekl k těmto třem jmenům: Roberto Q. Ingram, Inigo Kennedy, Steven. Co tě ovlinilo ve výběru obsazení na Apokalypse?
Roberto Quantez Ingram - je to takový u nás neznámý Inigo Kennedy, moc se mi líbí jeho hraní, produkuje pro Parasound, což je můj oblíbenej label.
Steven - minulý měsíc jsem s ním hrál v Bulharsku - Sofie, Varna - je tam číslo jedna a myslím, že zaslouženě, moc se mi líbí jeho styl - takovej pumpin' techno.
A Inigo Kennedy? To snad nemusím ani komentovat... :)
Na letáčku jsem našel "překvapení k desátému výročí"... Nechceš nám to trošku nastínit?
Hehe, když řeknu, že to hodně přispěje k atmosféře party, tak to bude stačit. :)
Když se tak na to dívám: Apokalypsa, rezidentní noc Hi-fi každý čtvrek Perpetuum, do toho hraní na velkých akcí, v neposlední řadě Kissm8nie... zbývá ti ještě čas se někam chodit bavit? Pokud ano, kam?
Bavím se hodně, :) právě, že až abnormálně, kdo mě zná, tak ví. Nerozděluji práci a koníček, takže když někde hraju, tak tam i zakalím. Ale jen tak jsem nedávno byl třeba na koncertu JAR.
Co posloucháš, jaká hudba se ti osobně líbí?
Libí se mi všechno - clubová muzika, funky, prostě všechno a samozřejmě to, co hraju - techno, elektro, techhouse atd.
Hraješ od roku 1991. Jaký je rozdíl v začínajících DJs teď a před deseti roky?
Před deseti roky tu nebylo nic, technika, desky, od koho se učit, zkrátka nic. Teď je to podstatně jednodušší, vše je k dostání, desky, jaký chceš, prostě všechno, až na otázku peněz... Myslím, že mladí dnes nemají takovej cit k hudbě, jako dříve my. :)
Minulý víkend se konala oblíbená brněnská clubovka Reset s podnázvem Diskoteque, kde jsi hrál... Co si pod tím pojmem představuješ?
Hitovky, techno, trance - jak starý, tak nový - Devil Fish, Sven Vaeth, Johannes Heil, Marco Bailey, Paul van Dyk, prostě to, co lidi podvědomě znají a rozhýbá je to - zkrátka diskoška.
Vedle jakých českých / světových DJs se ti nejlíp hrálo a proč?
Ian Void - měli jsme ho na Apokalypse, říkám mu Mr. Zábávný.
Chris Liebing - Apokalypsa 2 - jeden z mých nejoblíbenějších.
Orbith - nejlíp si s ním asi za pultem rozumím.
Toky - Bajkonur party 2 - respekt.
Top 5 DJs
Chris Liebing, Marco Bailey, Adam Bayer, Johannes Heil, Sven Vaeth.
DJ Hal9000 - rozhovor
Spuštění předprodejů
Jak se ubíral tvůj vývoj při výběru desek... až po dnešek? Vždy jsi měl směr hraní jasný?
Ne, ne. Právě že jsem zpočátku chtěl hrát techno, které zde v Brně zažívalo velký boom. Učarovala mně hlavně německá tvorba typická svou tvrdostí a rázností. Poté jsem se seznámil a začal experimentovat s groovem a elektrem, a tak jsem proplouval dále různými styly, až mi k srdci přirostl trance, nebo přesněji acidtrance.
Co tě na Acidtrancu zaujalo?
Tehdy jsem dost poslouchal goa a psytrance. Desky však nebylo snadné sehnat, a tak byl docela problém si o vinylové podobě tohoto směru udělat trochu konkrétnější představu. Nějak se mi však poštěstilo dostat do ruky trošku odlišně zaměřené desky a takto začít objevovat úžasný svět anglického acidtrancu a raveu. I když nejraději používám termín hardrave, což mi přijde zábavnější. :) No, a prostě jsem cítil, že to je to, co má pro mě smysl. Je to hudba z velké části využívající 303 zvuk. Líbí se mi mohutnost energické techno linky, avšak oproti technu je konzistentní, mnohdy tvrdší a cítím víc vývoj desky.
Jsi součástí DJského sdružení Urban Development...
Přesně tak. Tendence vzniku pocházely z větší části i z naší nespokojenosti s pozdním vývojem scény, především pak z jejího téměř úplného zaměření se na techno. Naše fantazie se ubírala jiným směrem - spíše hardhouse a trance. A to se nikde nehrálo. Jinak jsme tři a to CIM, Robert Kepert a já. :) Děláme vlastní klubové akce a myslím, že lidi vždy odcházeli spokojeni.
Hmmm... popiš trochu vaše klubovky...
Všichni věříme v komplexnost věcí, tedy se snažíme pracovat s celou řadou prvků, abychom zaujali co možná největší množství pozornosti. Chceme k lidem totiž promlouvat nejenom skrze jejich uši, ale rádi bychom zaujali i další smysly. Proto jste se mohli na našich večírcích setkat s všemožnou výzdobou a vůněmi, které mají dotvářet atmosféru, o kterou se snažíme. Zkoušíme z každého místa vytěžit maximum energie, která se dá za tímto účelem použít. Jde o práci s prostorem klubu, kde chceme nechat vzniknout prostředí, ve kterém se budeme cítit všichni dobře a uvolněně.
Jaký je tvůj názor na současnou situaci taneční scény u nás? Máš nějakýho czech favorite?
Z pohledu větších akcí mám osobně pocit, že se zvolna vytrácí osobitost a originalita hudby. Připadá mi, že většina pořadatelů (i DJů) sází na osvědčené jistoty a brání se (nebo se bojí, že by se lidičky nechytali) rozvoji a experimentování, a to by mělo být podle mě pro party nejdůležitější. Z hlediska klubovek se situace myslím lepší. Tam se producenti více snaží zaujmout něčím jiným a novým a je tam pro to také víc prostoru, což očekávají i návštěvníci.
Z našich jsem měl vždy rád Agenta, ale především Pavla Krejdla... :)
28. června bude tvoje premiéra na megaakci Apokalypsa... Co by jsi chtěl, aby si partypeople z tvého setu odnesli?
Někteří partyafterpeople si možná už něco poodnášeli z mého hraní na afterech po této akci... Budu maximálně spokojen, když se nám podaří dostat se do rozjuchané a pozitivní nálady a zároveň se pohybovat v trochu temnějším soundu, aby v lidech zůstal nevšední zážitek a vzpomínka na to, že slyšeli něco jiného.
Co ti poslední dobou udělalo radost a co naštvalo?
Nejsem jediný, koho hluboce zasáhla ztráta našeho mateřského klubu Rockhell - spousta lidí teď nemá kam jít. Dělal jsem tam barmano-dýdžeje a musím říct, že ty nejlepší pařáky jsem zažil právě tam.
Radostí je kolem dost. Ale vedle těch drobných mě samozřejmě těší, že už konečně začalo léto. Miluju bouřky, když pořádně hřmí, to si pak vychutnávám dokonalé nebeské basáky... :)
A co volby? Pujdeš volit? Koho?
Často mi připadá, že si tito kandidáti pletou parlamentní půdu s cirkusovým šapitó. To, co bych rád volil v nabídce bohužel není, tak se uvidí.
Co takhle tvé oblíbené labely?
Frisbee, Planet Vision, Smitten, Voltage Controled Frequencies, Tri Lamb, Jerk, Planet Rhythm...
Jaké máš zájmy? (kromě matematiky:)
V současnosti žádný zájmový kroužek nenavštěvuji. :) Ze všeho nejraději cestuju a podnikám výlety do neznámé a divoké přírody s neznámými a divokými ženami.
Jaký máš názor na line-up na Apokalypse, chceš něco vzkázat?
Osobně jsem zvědavý na výkon hlavní hvězdy i těch ostatních zahraničních účinkujících. Našince už docela znám z různých akcí.
Avšak dobrý lajnap ještě nedělá dobrou akci, a tak doufejme, že se všechno podaří, jak má...
Jezte míň jitrnic a víc kopru... :) Jo a taky přeji hezké známky na vysvědčení...
Ne, ne. Právě že jsem zpočátku chtěl hrát techno, které zde v Brně zažívalo velký boom. Učarovala mně hlavně německá tvorba typická svou tvrdostí a rázností. Poté jsem se seznámil a začal experimentovat s groovem a elektrem, a tak jsem proplouval dále různými styly, až mi k srdci přirostl trance, nebo přesněji acidtrance.
Co tě na Acidtrancu zaujalo?
Tehdy jsem dost poslouchal goa a psytrance. Desky však nebylo snadné sehnat, a tak byl docela problém si o vinylové podobě tohoto směru udělat trochu konkrétnější představu. Nějak se mi však poštěstilo dostat do ruky trošku odlišně zaměřené desky a takto začít objevovat úžasný svět anglického acidtrancu a raveu. I když nejraději používám termín hardrave, což mi přijde zábavnější. :) No, a prostě jsem cítil, že to je to, co má pro mě smysl. Je to hudba z velké části využívající 303 zvuk. Líbí se mi mohutnost energické techno linky, avšak oproti technu je konzistentní, mnohdy tvrdší a cítím víc vývoj desky.
Jsi součástí DJského sdružení Urban Development...
Přesně tak. Tendence vzniku pocházely z větší části i z naší nespokojenosti s pozdním vývojem scény, především pak z jejího téměř úplného zaměření se na techno. Naše fantazie se ubírala jiným směrem - spíše hardhouse a trance. A to se nikde nehrálo. Jinak jsme tři a to CIM, Robert Kepert a já. :) Děláme vlastní klubové akce a myslím, že lidi vždy odcházeli spokojeni.
Hmmm... popiš trochu vaše klubovky...
Všichni věříme v komplexnost věcí, tedy se snažíme pracovat s celou řadou prvků, abychom zaujali co možná největší množství pozornosti. Chceme k lidem totiž promlouvat nejenom skrze jejich uši, ale rádi bychom zaujali i další smysly. Proto jste se mohli na našich večírcích setkat s všemožnou výzdobou a vůněmi, které mají dotvářet atmosféru, o kterou se snažíme. Zkoušíme z každého místa vytěžit maximum energie, která se dá za tímto účelem použít. Jde o práci s prostorem klubu, kde chceme nechat vzniknout prostředí, ve kterém se budeme cítit všichni dobře a uvolněně.
Jaký je tvůj názor na současnou situaci taneční scény u nás? Máš nějakýho czech favorite?
Z pohledu větších akcí mám osobně pocit, že se zvolna vytrácí osobitost a originalita hudby. Připadá mi, že většina pořadatelů (i DJů) sází na osvědčené jistoty a brání se (nebo se bojí, že by se lidičky nechytali) rozvoji a experimentování, a to by mělo být podle mě pro party nejdůležitější. Z hlediska klubovek se situace myslím lepší. Tam se producenti více snaží zaujmout něčím jiným a novým a je tam pro to také víc prostoru, což očekávají i návštěvníci.
Z našich jsem měl vždy rád Agenta, ale především Pavla Krejdla... :)
28. června bude tvoje premiéra na megaakci Apokalypsa... Co by jsi chtěl, aby si partypeople z tvého setu odnesli?
Někteří partyafterpeople si možná už něco poodnášeli z mého hraní na afterech po této akci... Budu maximálně spokojen, když se nám podaří dostat se do rozjuchané a pozitivní nálady a zároveň se pohybovat v trochu temnějším soundu, aby v lidech zůstal nevšední zážitek a vzpomínka na to, že slyšeli něco jiného.
Co ti poslední dobou udělalo radost a co naštvalo?
Nejsem jediný, koho hluboce zasáhla ztráta našeho mateřského klubu Rockhell - spousta lidí teď nemá kam jít. Dělal jsem tam barmano-dýdžeje a musím říct, že ty nejlepší pařáky jsem zažil právě tam.
Radostí je kolem dost. Ale vedle těch drobných mě samozřejmě těší, že už konečně začalo léto. Miluju bouřky, když pořádně hřmí, to si pak vychutnávám dokonalé nebeské basáky... :)
A co volby? Pujdeš volit? Koho?
Často mi připadá, že si tito kandidáti pletou parlamentní půdu s cirkusovým šapitó. To, co bych rád volil v nabídce bohužel není, tak se uvidí.
Co takhle tvé oblíbené labely?
Frisbee, Planet Vision, Smitten, Voltage Controled Frequencies, Tri Lamb, Jerk, Planet Rhythm...
Jaké máš zájmy? (kromě matematiky:)
V současnosti žádný zájmový kroužek nenavštěvuji. :) Ze všeho nejraději cestuju a podnikám výlety do neznámé a divoké přírody s neznámými a divokými ženami.
Jaký máš názor na line-up na Apokalypse, chceš něco vzkázat?
Osobně jsem zvědavý na výkon hlavní hvězdy i těch ostatních zahraničních účinkujících. Našince už docela znám z různých akcí.
Avšak dobrý lajnap ještě nedělá dobrou akci, a tak doufejme, že se všechno podaří, jak má...
Jezte míň jitrnic a víc kopru... :) Jo a taky přeji hezké známky na vysvědčení...
Spuštění předprodejů
Apokalypsa 10 – Desirable
Apokalypsa hlásí spuštění předprodejů - od pondělí (tj. 27.5.) budou k dostání lístky na výroční Apokalypsu 10 s podnázvem Desirable (Roberto Q. Ingram, Inigo Kennedy, Steven) v sítích Ticketpro, Ticketscream a na uvedených adresách:
Brno - Indies - Kobližná 2
Olomouc - Indies - Denisova 2
Břeclav - Bontonland
Hodonín - Arizona
Jihlava - Havířská 5 - Galerie Pod Schodama
Ostrava - Radiance Shop
Prostějov - Prodejna Forte
Uh. Hradiště - Prostřední 44
Zlín - Forte
Brno - Indies - Kobližná 2
Olomouc - Indies - Denisova 2
Břeclav - Bontonland
Hodonín - Arizona
Jihlava - Havířská 5 - Galerie Pod Schodama
Ostrava - Radiance Shop
Prostějov - Prodejna Forte
Uh. Hradiště - Prostřední 44
Zlín - Forte
Apokalypsa 10 – Desirable
28.6.2002 rozezvučí brněnské Boby Centrum atmosférou jedinečná, oblíbená domácí party s vyrobním číslem deset Apokalypsa s podtitulem Desirable.
Na desaté výročí si pro nás pořadatelé připravili přímo lahůdkové obsazení main flooru Laser show hall v podání techhouseové princezny DJky Luccy pod taktovkou Mersey agency, technoinženýr Kaisersoze a nezapomenutelný odborník na práci s publikem DJ Jerry z brněnské Lunar bookingu, basslineový elektro mág Orbith, svým inteligentním technem nás do varu dostane velmistr Pietro.
Ze světové špičky nás navštíví výtečný producent, skvělý DJ, zakladatel a majitel labelu Asymmetric, umělec, kterého předchází vynikající pověst Inigo Kennedy, dále všestranný DJ z Ohia města Cincinati (USA) oblíbenec zvláště německé taneční sceny Roberto Q. Ingram a bulharský technoodborník a finalista World mixing v Ministry of Sound, stálý účastník mega akcí Metropolis DJ Steven. Na second flooru La grotta nás příjemně naladí pánove DJ Rusty Fox a DJ Hooby, brněnský specialista DJ Re-set a trancový šílenec Hal9000. Pro ranní vyznavače hudby je připravena oficial after party v brněnském klubovém centru Perpetuum s obsazením Radan Mach, Kaisersoze, Funk Halen a sdružení DJs Urban Development (Hal9000, Robert Kepert, CIM).
O dekorace se postarají velmistři svého řemesla Depo9 z Olomouce, vizuální efekty a lasershow vytvoří Sanny, rezonanční síla zvuku by Boby, samozřejmě nebudou chybět testy XTC, kyslíkový stan Neuron, go-go, devil stick, fire show a hlavně překvapení k desátému výročí technosmrště Apokalypsa.
Více info na všech serverech zabývající se taneční hudbou a na http://apokalypsa.mysteria.cz
Na desaté výročí si pro nás pořadatelé připravili přímo lahůdkové obsazení main flooru Laser show hall v podání techhouseové princezny DJky Luccy pod taktovkou Mersey agency, technoinženýr Kaisersoze a nezapomenutelný odborník na práci s publikem DJ Jerry z brněnské Lunar bookingu, basslineový elektro mág Orbith, svým inteligentním technem nás do varu dostane velmistr Pietro.
Ze světové špičky nás navštíví výtečný producent, skvělý DJ, zakladatel a majitel labelu Asymmetric, umělec, kterého předchází vynikající pověst Inigo Kennedy, dále všestranný DJ z Ohia města Cincinati (USA) oblíbenec zvláště německé taneční sceny Roberto Q. Ingram a bulharský technoodborník a finalista World mixing v Ministry of Sound, stálý účastník mega akcí Metropolis DJ Steven. Na second flooru La grotta nás příjemně naladí pánove DJ Rusty Fox a DJ Hooby, brněnský specialista DJ Re-set a trancový šílenec Hal9000. Pro ranní vyznavače hudby je připravena oficial after party v brněnském klubovém centru Perpetuum s obsazením Radan Mach, Kaisersoze, Funk Halen a sdružení DJs Urban Development (Hal9000, Robert Kepert, CIM).
O dekorace se postarají velmistři svého řemesla Depo9 z Olomouce, vizuální efekty a lasershow vytvoří Sanny, rezonanční síla zvuku by Boby, samozřejmě nebudou chybět testy XTC, kyslíkový stan Neuron, go-go, devil stick, fire show a hlavně překvapení k desátému výročí technosmrště Apokalypsa.
Více info na všech serverech zabývající se taneční hudbou a na http://apokalypsa.mysteria.cz